Ty du sköna morgon är här igen

Hej och välkommen till bloggen, vi får ta presentationen någon annan gång.

För nu måste jag berätta en sak.

Jag klev upp klockan 8 och drog mig ner mot centrum. Tittade på alla fina höstfärger som kan vara så dystra, men som nu lyste upp gatan som jag strosade på. Gled in på Willy och införskaffade ett antal saker som skall förtäras senare pådagen. Allt från morötter och Sambal till soyamjölk och keso. Mmmmm

 

Höstfärger

 

Min sambo låg fortfarande och sov och gör även det nu vid skrivandes tid, själv vill jag försöka ta mig ut lite tidigare på dagen för att få åtnjuta naturen mer på egen hand innan allt folk börjar röra sig utåt på gatorna. Äggen som bland annat vart inhandlat ligger nu och guppar i kastrullen och skall snart avnjutas med en skinkröra.

 

En bra början på dagen helt enkelt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0